Реклама / Ads
13| 6294 |05.11.2013 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Fibank предлага нови преференциални условия и фиксирана лихва от 5.5% по жилищен кредит

.
Fibank (Първа инвестиционна банка) предлага нови преференциални условия по своя жилищен кредит. Предложението е с още по-ниска фиксирана лихва за първата година – от 5.5%. През втората и третата година лихвата отново е по-ниска и е фиксирана – от 6%. Промоцията е от 4 ноември 2013 г. до 31 януари 2014 г. включително

Новият промоционален кредит е без комисиона за предсрочно погасяване, включително при рефинансиране от друга банка, както и няма такса за разглеждане на документите.

 

Кредитът се отпуска в размер до 80% от стойността на закупувания недвижим имот, независимо дали жилището е панел, ЕПК или тухла, и  може да се използва както за закупуване на ново жилище, така и за текущи нужди като ремонт или довършителни работи на имот.

 

Максималният срок за погасяване на кредита е до 30 години, като няма ограничение в максималния размер на отпусканата сума.

 

Жилищният кредит се предлага в лева, евро и щатски долари.

 

Fibank (Първа инвестиционна банка) предлага на всеки кредитополучател издаване на безплатно удостоверение за одобрен кредит със срок на валидност от 6 месеца.

Удостоверението предоставя възможност на клиентите предварително да знаят каква сума може да им отпусне банката и по този начин да се ориентират за приблизителната цена на търсения от тях имот.

 

„Жилищен кредит с промоционални условия” вече се предлага в клоновете на Fibank и финансовите центрове на „Юнионбанк”.

 

За повече информация натиснете тук

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 5| 5631 |10.09.2013 Държавата възстановила ДДС за 504,5 млн. лв. през август . 5| 5797 |30.08.2013 Нови заводи за над 300 млн. лв. открити у нас . 11| 10242 |23.05.2013 Радослав Янкулов е новият шеф на БНР . 2| 5457 |12.02.2013 Слабо търсене и силно предлагане държат в напрежение пазара на търговски площи
Реклама / Ads