Реклама / Ads
0| 5037 |13.12.2016 ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
 
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.“
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 7| 6265 |28.01.2024 Най-големият крузиен кораб в света потегли на първото си плаване . 0| 4891 |16.01.2024 Защо кралица Елизабет II се разсърди на Хари и Меган Маркъл? . 0| 4225 |16.01.2024 Арестуваха Хулио Иглесиас, пренасял 42 кг. храна . 4| 4673 |14.01.2024 Магията на "Сурова" в Пернишко: Сурвакари прогонват злото със страшни маски

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads